tisdag 26 februari 2013

Måndag kväll

Visst var det träff i vävstugan i går kväll precis som vanligt. Jag själv var på en informationskväll om ungdomar och droger. Mycket bra information och mycket skrämmande. Man önskar verkligen att ingen familj skulle behöva drabbas för det måste vara helt fruktansvärt, jag kan inte föreställa mig det inte ens i min vildaste fantasi. Det var verkligen roligt att möta upp min dotter som hade varit på kurs i hästkommunikation i samma hus. Hon sprudlade av glädje och energi och det var precis vad jag behövde efter två timmars elände. Detta gjorde ju att vi missade gofikat, en maffig 6 bottnars smörgåstårta.

Jag vet inte riktigt vad som gjordes men det vävdes och klipptes/limmades trasor i alla fall.

 Snart så drar jag till vävstugan och ska fortsätta på L4, fika gott och surra bort lite tid med goda vänner. Inte en helt dum sysselsättning en tisdag eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar