fredag 11 januari 2013

Äntligen

Nu har jag äntligen röjt fram vävstolen. I morse kom man knappt in i rummet, så ni må tro att jag känner mig nöjd.

                                IMGP1261        IMGP1260

Nu ska jag sätta igång med Grålle. Jag fick den i julklapp för några år sen så det är hög tid att få upp den i vävstolen. Å nu när jag har hittat vävstolen igen så ska det ju inte vara några problem.Ler

IMGP1262

Jag har suttit i kväll och surfat runt på olika väv och handarbetsbloggar och vad mycket snyggt som görs. Man blir så inspirerad av alla vackra mattor, gardiner, gubbatäcken, dukar och löpare, man vill bara sätta igång och lära sig en massa nytt och skapa. Men var sak har sin tid sägs det så jag får väl börja med Grålle och sen så får man väl se vad man hittar på.

IMGP1263

Vi ses väl på måndag kväll?

1 kommentar:

  1. oj vad stort rummet blev och nu ser man ju golvet.
    Du har varit riktigt duktig :)

    SvaraRadera