onsdag 13 mars 2013

Mattor klara

Nu är dom beställda mattorna klara. Naturligtvis så glömde jag kameran men jag lovar att bilder kommer.
En av dom är nerklippt så jag har ju kunnat se den ordentligt men jag blev nog inte särskilt nöjd. Tack och lov så är smaken olika, så jag får hoppas att beställaren tycker om dom. Om inte så är det säkert någon annan som gillar dom.
Ja det är ju inte alltid som det blir som man har tänkt sig, fast för mig händer det förstås rätt ofta, men det brukar bli hyfsat i slutändan.
Nu tar min mamma vid och fortsätter med mattskapandet. så den andra mattan klipps ner när bommen blir full.
Nu ska jag försöka mig på att sticka en mössa till dottern. Nu är det ju så här att jag inte alls är duktig på att sticka och jag brukar aldrig bli klar med det jag börjar med. Det brukar helt enkelt bli skit av allt, så vi får väl se hur mycket mössa det blir av detta. Blir det nåt av det så kommer bildbevis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar