tisdag 17 april 2012

Tisdag 17/4

Idag var vi inte så många men det blev en hel del gjort ialla fall.
En beställd mattvarp varpades, ca20 meter blev det.

Idag sjöngs det inga julsånger för mig så jag fick hålla tillgodo med P3`s Morgonpasset istället men det blev en jullöpare till slut i alla fall. Jag hann inte så långt eftersom jag var tvunget att fara men en god början blev det.











Med nya friska tag sattes det igång med Tunsäter men det hördes allt för många suckar ifrån väverskan så det gick nog inte så bra. Jag hoppas verkligen att det löste sig och att hon kom igång med löparen.
Snygg är den i vilket fall som helst.






Typiskt nog som missade jag fikat men jag såg påläggsfatet och det såg mycket smarrigt ut. Jag är säker på att fikat var precis lika gott som det alltid brukar vara.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar